Avatar billede para7 Nybegynder
08. november 2012 - 17:32 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Brothersoft extreme community toolbar - Fjernelse

Jeg har googlet og prøvet forskellige ting, fx geninstallereing, genstart osv. Jeg finder ikke rester af Brothersoft, som foreslås af nogle, der siger man skal slette resterne. Toolbaren ser ud til at være relateret til Google. På Facebook og YouTube vises rester af toolbaren, hvor der kan opstå reklamer, ellers er den tom, men tager plads i browseren.

Hvordan kan jeg fjerne den?
08. november 2012 - 17:35 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Hvilken Browser / Version ?

---

Følg guiden her -> www.eksperten.dk/guide/1528
Avatar billede 220661 Ekspert
08. november 2012 - 17:48 #2
Har du den i tilføj fjern programmer?
Så kunne du prøve at fjerne den med Revo Uninstaller free:
Revo Uninstaller free:
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
Når programmet startes kommer et billede med alle programmer som du har. Vælg "Dit program" og tryk på afinstaller. 3 mulighed der vises i næste boks accepteres. Programmet afinstalleres. Du trykker på næste og registreringen tjekkes for efterladenskaber. Når resultatet kommer vælger du "vælg alt" og trykker næste. nogle gange kommer der filer op to gange og her vælges også at slette disse.
Genstart pc og se om det hjælper på det
Avatar billede 220661 Ekspert
08. november 2012 - 17:52 #3
Skrive fejl:
Efter du vælger "vælg alt" skal du selvfølgelig slette før du trykker næste.
Avatar billede para7 Nybegynder
08. november 2012 - 18:34 #4
OK, det er det såmænd Windows 7 pro.
Avatar billede para7 Nybegynder
08. november 2012 - 18:38 #5
Og jeg geninstallerede og afinstallerede toolbaren. Den er ikke optegnet i Tilføj/fjern. Jeg har lissom set noget der kan tyde på, at det har med en rest jeg har: C:\Program Files\Conduit\Community Alerts\Alert.dll
Avatar billede para7 Nybegynder
08. november 2012 - 18:39 #6
Det er kun i Internet Explorer (9). I andre browsere ses toolbaren ikke under hverken FB eller Youtube.
08. november 2012 - 19:46 #7
Avatar billede 220661 Ekspert
08. november 2012 - 19:48 #8
Har du prøvet at slette dine browserdata, for at se om det hjælper?
Avatar billede 220661 Ekspert
08. november 2012 - 19:57 #9
Har du noget der hedder Conduit toolbar i tilføj fjern?
Avatar billede para7 Nybegynder
09. november 2012 - 18:27 #10
Tak for råd, dog ikke noget bid enenu. Jeg har også slettet barowserdata, og Conduit er heller ikke at finde nogen steder, andet end en folder, som førnævnt.
Kan det mon være, jeg skal have fat i nogle langhårede spywarefri programmer og operationer...
09. november 2012 - 18:53 #11
Så gør alt hvad du kan for at SLETTE MAPPEN
C:\Program Files\Conduit\

(Evt. i 'Fejlsikker Tilstand' !!!)

Derefter #7 www.eksperten.dk/guide/1528
Avatar billede para7 Nybegynder
09. november 2012 - 19:24 #12
Det er prøvet, og den blev let slettet, men uden ændring. Jeg har restaureret den igen for at bedre kunne fejlfinde.
09. november 2012 - 19:40 #13
... og hvad med nævnte www.eksperten.dk/guide/1528 ?
Avatar billede para7 Nybegynder
09. november 2012 - 19:55 #14
JO du. Nu har jeg været igennem. Der var noget, ved ikke helt hvad gjorde det. Men nu er den syge bar væk. Så det er point til dig. Tak for det. Der var nogen ting, som jeg ikke var vild med at fjerne, men det koster jo...
Avatar billede para7 Nybegynder
09. november 2012 - 19:57 #15
Det var da ellers en revolutionerende side du har ;)
11. november 2012 - 11:06 #16
Ping...