Avatar billede tonyadams Nybegynder
09. november 2012 - 23:18 Der er 1 kommentar

3 skærme til samme computer

Hejsa,

jeg har 3 x Dell 30" skærme og skal have alle sat til samme computer (på højkant, hvis det har nogen betydning).

Umiddelbart kan jeg få sat 2 til via de hvide dvi-kabler.

Hvad skal jeg købe for at få sat den sidste til?
Avatar billede magic-mouse Novice
10. november 2012 - 08:40 #1
Der er 2 ting du skal kigge på hvis du vil kører flere skærme, 1 er at dit grafik kort skal støtte den mængde skærme du vil ha, har du DVI kan du købe et splitter kabel.

Hvis dit grafik kort ikke støtter 3 skærme skal du købe yderligere et grafikkort eller købe et som søtter 3.

Nummer 2 er at de fleste grafikkort støtter kun 3d acceleration på en så hvis du skal spille film, spil eller andet kan dette kun ske på en skærm med mindre du har acceleration på den ene, men er det udvikling du skal med tekst på den ene og IDE på den anden så er det ikke noget problem.