Avatar billede blankigen Nybegynder
11. november 2012 - 16:25 Der er 2 kommentarer

Leje af mobilt-bredbånd

Er det muligt at leje mobilt bredbånd i en periode ? Det kunne være perfekt i forbindelse med en flytning.
Avatar billede sadolin1978 Novice
11. november 2012 - 17:06 #1
det er ikke sikkert det er muligt at leje mobilt bredbånd, men TDC har haft nulighed for at købe Mobil data for en dag afgangen, om denne mulighed stadig findes kan du nok bedst se på deres hjemmeside.

et alternativ kunne være at oprette et mobilbredbånd også opsige det med det det samme så har du 6 måneder

jeg vil også anbefale dig at se på nogle af de gamle tråde du har om de kan lukkes
Avatar billede bredbaandmobilt Nybegynder
12. november 2012 - 10:09 #2
Den eneste mulighed for forbrugsafregnet mobilt bredbånd, er hos Fullrate.

Men de fleste udbydere tilbyder  mobil bredbånd uden 6 mdr binding.
Læs eventuelt mere på http://www.mobil-bredbaand-guide.dk