Avatar billede Klaphattens Novice
11. november 2012 - 20:40 Der er 1 løsning

Lenovo Ideapad der opføre sig mystisk når der til sluttes strøm

Jeg har en Lenovo.
Og her til aften har jeg fået et mystisk problem.

Det hele startede med at den var ved at løbe tør for batteri.
Så jeg tilsluttede den strømmen.

Så begyndte min Youtube musik video at gå i hak og skærmen frøs.
Jeg måtte holde power-knappen inde og genstarte møget.
Da jeg startede den op kom der lys i alle knapper, men ingen ting på skærmen. Efter flere forsøg fandt jeg ud af at hvis jeg tog strømmen kom billede og computeren forsatte med at starte op.

Hvis jeg tager batteriet ud og sætter stikket i, så virker den fint.

Når jeg både har batteri og ledning i computeren, så sker der lidt forskelligt. Enten går der lidt tid hvor alt undtagen min makør til musen er frosset. Eller os kan jeg lave mange ting, men ikke være på nettet. Min firefox, IE og Chrome står bare og søger efter siden, men der kommer aldrig noget frem.

Nogen der har ide om hvad der kan være galt?
Avatar billede Klaphattens Novice
13. marts 2013 - 13:09 #1
Lukker