Avatar billede Dannihw Praktikant
11. november 2012 - 21:52 Der er 9 kommentarer

Jailbreak

Hej hvordan jailbreaker man en PlayStation 3
Avatar billede Retardobananen Nybegynder
11. november 2012 - 22:00 #1
1. Hent først hacket som er på  http://www.ps3hax.net/

2. Find det første og bedste USB-stick du har og opret en mappe ved navn PS3 på det og en mappe ved navn UPDATE indeni PS3 mappen og pak Geohots jailbreak ud i UPDATE mappen.

3. Tænd din PS3, sæt dit USB-jailbreak-stick i og find "Systemopdatering" under indstillinger og opdater så via "lagringsmedie"

4. Godkend - efter "opdateringen" slukker din PS3 og når den starter igen er din PS3 jailbroken og stadig på Firmware 3.55, altså den nyeste

Du kan se du er jailbroken hvis du har et punkt i "Spil"-menuen der lader dig installere "packages" - altså de pakker der udgør programmerne. Der er endnu ikke meget homebrew ude til FW 3.55 da det selvfølgelig er helt nyt, men over de næste par uger kommer der helt sikkert masser af nyt - og jeg glæder mig!

Ind til videre har jeg hentet Blackb0x FTP server 1.2 her hos PSGroove og til en start lader det mig få adgang til filsystemet så jeg eksempelvis kan hente alle de film jeg har optaget i PlayTV(TV-programmet på PS3 - kræver PlayTV TV-tuner) over på computeren.

Så vidt jeg har forstået det gør dette nye jailbreak det ikke muligt at afspille andres backups(endnu) af spil på ens egen PS3, så det er altså ikke lavet for at piratere software(ifølge Geohots egen udmelding) og det er egentlig fint med mig, for jeg er langt mere henrykt over at jeg nu har en computer i stuen, som det ikke kun er Sony der bestemmer hvad jeg skal have liggende på.
Avatar billede Dannihw Praktikant
11. november 2012 - 22:17 #2
Hvad kan man med den når den er jailbreaket?
Avatar billede Dannihw Praktikant
11. november 2012 - 23:02 #3
Kan man hack film på PlayStation 3
Avatar billede Retardobananen Nybegynder
12. november 2012 - 14:21 #4
Altså vis du ikke helt ved hvad det er. er det en god ide at lade vær for det er ulovligt
Avatar billede Dannihw Praktikant
12. november 2012 - 19:16 #5
Ved du også hvordan man jailbreaker en Samsung Galaxy s 2
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2012 - 15:11 #6
#5Ved du også hvordan man jailbreaker en Samsung Galaxy s 2
http://lmgtfy.com/?q=jailbreaker+en+Samsung+Galaxy+s+2
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2012 - 15:24 #7
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2012 - 15:43 #8
http://www.androidauthority.com/rooting-for-dummies-a-beginners-guide-to-root-your-android-phone-or-tablet-10915/

What are the risks of rooting?

Rooting your phone does come with some risks. The most notable risk is that you will void any warranty that you have on your device. However, you may be able to find the stock ROM (i.e., the firmware that came originally from the manufacturer) for your device, in which case you can reverse the rooting and bring your phone back to stock again. You may have difficulty finding the stock ROM for your device. It all depends on your device, but it's something worth finding before you do root.

Other than voiding your warranty, there isn't that much risk involved. Some users occasionally run into problems, the most nefarious of which is bricking your device (i.e., rendering your phone completely non-functional-pretty much like a brick). Other possibilities include bootlooping, in which your phone boots, reboots, boots, reboots, in an endless cycle. The chances of running into such problems, however, are very slim-provided, that you follow instructions properly.

Google oversat .
Hvad er risikoen for at rode?

Rodnet telefonen kommer med nogle risici. Det mest bemærkelsesværdige risiko er, at du vil annullere garantien, som du har på din enhed. Dog kan du være i stand til at finde den bestand ROM (dvs. den firmware, der oprindeligt kom fra producenten) til din enhed, i hvilket tilfælde du kan vende den rode og bringe telefonen tilbage til lager igen. Du kan have svært ved at finde den bestand ROM til din enhed. Det hele afhænger af din enhed, men det er noget værd at finde, før du gør rod.

Andet end at tømme din garanti, der er ikke så meget risiko. Nogle brugere lejlighedsvis løbe ind i problemer, er den mest forbryderiske hvoraf indmuring din enhed (dvs. gør din telefon fuldstændig ikke-funktionel-temmelig meget som en mursten). Andre muligheder omfatter bootlooping, hvor din telefon støvler, genstarter, støvler, genstarter, i en endeløs cyklus. Chancerne for at løbe ind i sådanne problemer, er imidlertid meget slim-forudsat, at du følger anvisningerne korrekt.
Avatar billede Dannihw Praktikant
18. november 2012 - 00:20 #9
Jeg glemte at spørge om hvad jeg skal gå ind under på ps3hax.net