Hej , JEg sidder og laver et rapport gennerings værktøj og skal skive til word fra excel . indtil videre har jeg indsat nogle bogmærker der hvor jeg skriver til men er det ikke muligt at lave nogle "placeholders" man kan se , sådan så man ligesom kan angive et område/felt hvor man kan skrive til via VBA
Få vist bogmærkeindikatorerne Hvis du føjer et bogmærke til en tekstblok eller et element, vises bogmærket i kantede parenteser ([...]) på skærmen. Hvis du angiver et bogmærke på et bestemt sted, vises bogmærket som en I-bjælke. De kantede parenteser og I-bjælken udskrives ikke.
1.Klik på fanen Filer, og klik derefter på Indstillinger. 2.Klik på Avanceret, og markér derefter afkrydsningsfeltet Vis bogmærker under Vis dokumentindhold. 3.Klik på OK.
Bogmærker kan være synlige/usynlige og kan stadig anvendes. Det vil sige, at ubrugte bogmærker ikke ses - med mindre de er synlige.
Du kan se en liste over bogmærkerne - du kan gå til et bestemt bogmærke, slet og oprette via den i Word indbyggede funktion vedr. bogmærker.
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.