Avatar billede lbknudsen Praktikant
13. november 2012 - 22:07 Der er 1 løsning

Fejl på flash for android 4.0.4

Jeg har en Samsung Tab2 (p5100), der kører android 4.0. Jeg har nu fulgt diverse vejledninger for at installere flash. Jeg har checket diverse bokse, og programmet (11.1) meddeler, at det er installeret.....men det er det ikke. Et klik på Adobe hjemmeside eller andre flashsider viser, at det ikke er tilfældet. Der vises blot den famøse legoklods. Min svoger har nøjagtig samme tablet på samme version, og det fungerer fint.
Hvad f***** er der galt. Jeg har prøvet med flere forskellige browsere, men uden held. Det virker som om, at programmet ikke installeres.
Avatar billede lbknudsen Praktikant
12. maj 2013 - 11:16 #1
Lukker