Avatar billede Necity Nybegynder
14. november 2012 - 15:14 Der er 13 kommentarer

Mit keyboard er blevet underlig

Hey, mit keyboard er blevet underlig - hver gang jeg taster "n" "r" eller "m" kommer der en boks frem (den som kommer når man højre klikker) . Hvordan kan jeg fjerne det?
14. november 2012 - 16:57 #1
... prøv med et andet tastatur ?
Avatar billede 220661 Ekspert
14. november 2012 - 18:47 #2
Vi skal nok lige vide om det er en bærbar eller stationær?
Men løsningen er måske den samme alligevel.
Er det sket pludseligt kunne man prøve at systemgendanne til lige før du fik problemet.
Har du spildt noget i tastaturet vil det dog ikke løse problemet.
Avatar billede Necity Nybegynder
20. november 2012 - 17:33 #3
Karise_larry: Virker godt hvis jeg sætter et andet tastatur til.

220661:

- Det er en bærbar(hp elitebook 2540p)
- Har gendannet systemet - til før det skete. Det virkede normalt de første 10 min ca - før det så vendte tilbage igen.
- Nej har ikke spildt noget på tastaturet som har gjort at det blev sådan.
Avatar billede 220661 Ekspert
20. november 2012 - 17:41 #4
Prøv at gennemføre dette:
Hent og instalér CCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Lad programmet foretage en oprydning...

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://download.cnet.com/Malwarebytes-Anti-Malware/3000-8022_4-10804572.html?part=dl-10804572&subj=dl&tag=button

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen. Kopier loggen herind.
Mht.: Vista/Win7 - HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..."
Avatar billede 220661 Ekspert
20. november 2012 - 17:42 #5
#4 evt med tastatur der virker monteret.
Avatar billede Necity Nybegynder
22. november 2012 - 11:38 #6
- Kopier loggen herind.
Mht.: Vista/Win7 - HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..."

- Forstod ikke dette.
Avatar billede 220661 Ekspert
22. november 2012 - 16:10 #7
Du højreklikker på start ikonet og vælger at køre som admin.
Formoder det er en windows maskine.
Når programmet er færdigt med at scanne, åbnes en logfil du kopierer indholdet herind.
Har du kørt programmet kan du finde logfilen under logs.
Det er kun logfil fra Malwarebytes vi skal bruge.
Avatar billede Necity Nybegynder
03. december 2012 - 15:29 #8
Har prøvet at højreklikker på start ikonet, men der er kun: "Åben windows stifinder" og "Egenskab" ?
Avatar billede 220661 Ekspert
03. december 2012 - 15:34 #9
Så kør normalt ved at vestre klikke på den
Avatar billede Necity Nybegynder
08. december 2012 - 15:05 #10
Undskyld, men er ikke med?
Avatar billede 220661 Ekspert
08. december 2012 - 15:13 #11
Klik alindeligt på startikonet til Malwarebytes og kør programmet.
Avatar billede Necity Nybegynder
02. januar 2013 - 20:49 #12
Jeg har kørt programmet, men det hjalp ikke.):
Avatar billede 220661 Ekspert
02. januar 2013 - 21:00 #13
Hvis et almindeligt tastatur ikke laver unoder overhoved må det være en defekt i det interne der laver ballade.

http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/Document.jsp?lang=en&cc=us&objectID=c02421772&jumpid=reg_R1002_USEN