Avatar billede Dannihw Praktikant
14. november 2012 - 19:53 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Harry Potter spil

Hej er der nogen der har installtions koden til Harry Potter og fangen fra azkaban for min er blevet væk
Avatar billede 220661 Ekspert
14. november 2012 - 21:35 #1
Kan da ikke tro den er det samme til alle spil. Og at oplyse koder her på Eksperten er ikke tilladt, da det har noget med ophavsbeskyttelse at gøre.
Er det en kode du har købt over nettet må du kontakte dem som du har købt kode af.
Har du noget gyldigt bevis for pengeoverførsel eller lignende, må du fremskaffe dette og oplyse det til dem.
Avatar billede Dannihw Praktikant
14. november 2012 - 21:42 #2
Det er bare en kode til at installer spillet
Avatar billede 220661 Ekspert
14. november 2012 - 21:49 #3
JA det har jeg forstået.
Læs 2.1.7.3 her: http://www.eksperten.dk/brugerbetingelser
hvor der står at man ikke må poste indlæg om:

registreringskoder, cd-keys og lignende. Hvis en bruger hjælper med dette eller får hjælp til dette, vil IDG Danmark hjælpe med at efterspore personen, såfremt Politiet eller den relevante myndighed anmoder om det.
Avatar billede Dannihw Praktikant
14. november 2012 - 21:53 #4
Når okay :)
Avatar billede 220661 Ekspert
14. november 2012 - 21:56 #5
læg dit næste indlæg som svar og luk tråden igen ved at acceptere dit svar.
Avatar billede Dannihw Praktikant
14. november 2012 - 22:02 #6
Hvordan gør man det på en iPad
Avatar billede 220661 Ekspert
14. november 2012 - 22:07 #7
Godt spørgsmål, men under dette indlæg er der vel 2 muligheder hvor der står "skriv et svar"  Skriv en kommentar"
Her vælges skriv et svar, Bagefter lukkes det på denne måde:
Lukke tråd:  http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
Avatar billede Dannihw Praktikant
14. november 2012 - 22:15 #8
Hvis jeg bare viste hvordan jeg gjorde over en iPad
Avatar billede 220661 Ekspert
14. november 2012 - 22:21 #9
Du gjorde det korrekt :-)
Tak for det
Lukker herfra