Avatar billede Backsan Nybegynder
15. november 2012 - 11:01 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Windows 8 Apps

Hej allesammen

Jeg har på mit mediacenter installeret Windows 8 pro N.

det køre faktisk ganske fint, udover nogle enkelte apps.

F.eks. Skype - downloadet fra Windows store.

Når jeg trykker på skype app'en for at åbne den lukker den ned med det samme igen.

Det samme gælder Xbox video app'en.

Desuden stopper netflix med at buffe ved 21% hver gang.

Jeg tænker der er et permanent problem med apps i min installation af W8.

Jeg prøvede derfor at installere det på en bærbar jeg havde også, men det er præcis de samme problemer.

Er der nogen der har et bud på hvad der er galt?
Google er ikke til den store hjælp i det her tilfælde :)
Avatar billede claes57 Ekspert
15. november 2012 - 11:11 #1
hvad sker der, hvis du bruger programmerne 'rigtigt' - dvs starter fra skrivebordet som i alm win7 ?
Avatar billede Backsan Nybegynder
15. november 2012 - 11:12 #2
Så åbner den metro interfacet og åbner app'en men lukker stadig ned igen.
Avatar billede claes57 Ekspert
15. november 2012 - 11:54 #3
hent det fulde program, og brug det som genvej i stedet for apps.
Avatar billede Backsan Nybegynder
15. november 2012 - 11:56 #4
Ja, det kunne jeg jo, men jeg installerede netop W8 da jeg synes det kunne være nemt med apps når jeg såsom skulle se netflix osv.
Avatar billede claes57 Ekspert
15. november 2012 - 12:24 #5
tjek man andre win8 brugere, om det virker - men ellers vent til der kommer en større opdatering af systemet (tjek evt, om du kan finde nyere apps på nettet (jeg ved ikke, hvordan de opdateres i forhold til win8 selv)).
Avatar billede chalde Seniormester
15. november 2012 - 12:40 #6
#0 Se http://techmell.com/windows-tips/windows-8-metro-apps-working-solution/

#5 Opdateringer håndteres gennem Windows Store.
Avatar billede Backsan Nybegynder
18. november 2012 - 18:40 #7
Jeg har kigget i guiden, men de løsninger virker ikke. Slet ikke andre der oplever det samme?
Avatar billede claes57 Ekspert
19. november 2012 - 09:45 #8
fordi du selv klikker i 'svar' når du skriver en kommentar, så opfatter andre brugere spørgsmålet i oversigten som 'nok løst' og går derfor ikke ind og ser, at du stadig har problemet.
Hvorfor klikker du der?
Avatar billede Backsan Nybegynder
23. november 2012 - 08:55 #9
Hov.. Undskyld.

Jeg er ny herinde, så bær over med mig :)
Tak for info.