Avatar billede idani Praktikant
16. november 2012 - 18:26 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Outlook 2010 - starter op, men lukkes umiddelbart efter af windows pga. en fejl

Hej

Som overskriften siger så er det basalt set det som sker.

Kort

Outlook 2012 - original, købt og betalt ;o)
Styresystem Windows 8 - samme som ovenstående.

Vi har forsøgt med

outlook.exe /safe og outlook.exe /resetnavpane

Dog er det muligt at højre klikke på Outlook iconet, og vælge hhv. mail, contact ect. og oprette disse

Men vi kan ikke få lov til at åbne - selv programmet

Win 8 - er installeret på en ren maskine, og outlook har fungeret - men vil pludselig ikke mere.

For god ordens skyld - så har vi også genstartet maskinen ;o)

Hislen
Ida
Avatar billede kgkg Nybegynder
16. november 2012 - 20:17 #1
Har i prøvet at lave en systemgendannelse, så computeren rulles tilbage til en dato FØR problemet opstod.

Du kan læse her: http://blogs.msdn.com/b/zxue/archive/2012/03/09/windows-8-how-to-29-restore-system-to-a-previous-state-using-restore-point.aspx, hvordan du laver en systemgendannelse på Windows 8

Der bør også logges nogle fejlkoder i eventloggen.
Avatar billede idani Praktikant
12. juni 2013 - 14:10 #2
lukker