17. november 2012 - 11:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan udgår man kommentarer i word på alle sider

Hej alle Eksperter

Jeg sidder med min kærestes speciale og hendes bilag som jeg skal til og printe ud for hende,hun skriver i word 2007 og har i hendes bilag indsat nogle kommentarer som skal printes med ud der er ialt 189 sider og på 3 sider er der kommentarer. Men når jeg printer kommer der på alle 189 sider en bjælke i højre side, hvor kommentarerne står i, på de 186 sider er de tomme, kan man slette dem på en eller anden måde, så de ikke kommer med på printet, men stadig de 3 sider med kommentarer skal med på printet.

Hilsen
Kenny

http://dl.dropbox.com/u/24872909/Udklip.JPG
Avatar billede supertekst Ekspert
17. november 2012 - 14:05 #1
Slå kommentarvisning fra _ skriv 186 ud - derefter slå kommentarvisning til igen og skriv de 3 sider ud. Det mener jeg skulle kunne lade sig gøre.
17. november 2012 - 16:32 #2
fandt ud af det på en anden måde. mange tak
Avatar billede supertekst Ekspert
17. november 2012 - 17:42 #3
Selv tak - så er det jo god skik at fortælle andre hvordan..