Avatar billede momoney Novice
22. november 2012 - 14:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ny bærbar + varme

Hej med jer.

Jeg ved det er et emne som har været oppe og vende et par gange.
Men jeg kan ikke se nogen af nyere dato.

Jeg overvejer at skifte min bærbar HP til en IKKE HP :O)
Den jeg har i dag har haft ualmindelig meget vrøvl med varme og et stærkt begrænset grafikkort.

Så nu er jeg på jagt efter en ny maskine, med godt grafikkort, fornuftig og hurtig processor der ikke dør af varme efter opstart.

Har I nogle gode bud på, hvad jeg skal kigge efter?

Og så undre det mig, at diverse test af computer i diverse blade ikke indeholder et ord om varme i bærbar.
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2012 - 15:18 #2
Avatar billede momoney Novice
05. februar 2013 - 08:15 #3
Det endte med en Asus fra Expert.