Avatar billede Gausi82 Nybegynder
23. november 2012 - 16:49 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Torpig virus... hjælp :/

hejsa...

har været så heldig at få denne virus på min maskine, fandt ud af det da jeg skulle logge ind på min netbank (advarsel mod den og en test = negativ!)

nogle der kan være behjælpelige med hvordan man kommer af med sådan en fætter ? er HELT grøn på det område :(

mvh Claus
Avatar billede 220661 Ekspert
23. november 2012 - 17:59 #1
Avatar billede 220661 Ekspert
23. november 2012 - 17:59 #2
Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://download.cnet.com/Malwarebytes-Anti-Malware/3000-8022_4-10804572.html?part=dl-10804572&subj=dl&tag=button

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen. Kopier loggen herind.
Mht.: Vista/Win7 - HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..."
Avatar billede 220661 Ekspert
23. november 2012 - 18:02 #3
Har heldigvis ikke haft denne virus, men du skal muligvis lukke nogle processer ned før du scanner med programmet. Disse ser du i første link, hvad de hedder. Har du ikke disse filnavne scanner du med programmet uden at gøre noget.
Når scanningsresultatet foreligger, så husk at vælge "FJERN DET VALGTE".
Avatar billede 220661 Ekspert
23. november 2012 - 18:04 #4
Når du har scannet færdigt, så hent denne tool og kør den på din pc.
Den vil undersøge om den har rootkit kørende i baggrunden:
http://www.csis.dk/da/private/zeroaccess/
Avatar billede Gausi82 Nybegynder
23. november 2012 - 18:15 #5
jeg siger 1000 tak for dine svar og hjælp :-)

jeg prøver :-)
Avatar billede Gausi82 Nybegynder
23. november 2012 - 18:17 #6
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen. Kopier loggen herind.
Mht.: Vista/Win7 - HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..."

prøver... tak :-)
Avatar billede Gausi82 Nybegynder
24. november 2012 - 15:19 #7
jeg fandt ingen processer ved de navne som står i det første link som du sendte mig, er igang med at scanne med "anti malware" nu :-)

kommer med loggen når den er scannet færdig...

hvornår skal jeg scanne med det sidste program ? (den fra det sidste link du har sendt mig)

og tak for din hjælp igen
Avatar billede 220661 Ekspert
24. november 2012 - 15:41 #8
OK.
Fint.
Det gør du når Malwarebytes har fjernet det den kan.
Velbekomme.
Csis har udover de to også andre scannere som du kan se her:
http://www.csis.dk/da/private/downloads/
Avatar billede Gausi82 Nybegynder
24. november 2012 - 18:19 #9
Malwarebytes Anti-Malware 1.65.1.1000
www.malwarebytes.org

Database version: v2012.11.24.05

Windows 7 Service Pack 1 x64 NTFS
Internet Explorer 8.0.7601.17514
claus :: CLAUS-TOSH [administrator]

mbam-log-2012-11-24 (18-15-47).txt

Skanningstype: Fuldstændig skanning (C:\|D:\|F:\|Q:\|)
Skanningsmuligheder valgt: Hukommelse | Opstart | Registreringsdatabasen | Filsystem | Heuristics/Ekstra | Heuristics/Shuriken | PUP | PUM
Skanningsmuligheder som er deaktiverede: P2P
Objekter skannet: 419218
Tid gået: 2 time(e), 9 minut(ter), 57 sekund(er)

Hukommelses Processorer Inficeret: 3
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\rlservice.exe (PUP.Adware.RelevantKnowledge) -> 1836 -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\rlvknlg.exe (PUP.Adware.RelevantKnowledge) -> 2608 -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\rlvknlg64.exe (PUP.Adware.RelevantKnowledge) -> 4368 -> Ingen handling valgt.

Hukommelses Moduler Inficeret: 2
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\rlls.dll (PUP.Adware.RelevantKnowledge) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\claus\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\mkndcbhcgphcfkkddanakjiepeknbgle\1.3.332.1_0\plugins\rlcm.dll (PUP.Adware.RelevantKnowledge) -> Ingen handling valgt.

Registreringsdatabasenøgler Inficeret: 2
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\RelevantKnowledge (PUP.Adware.RelevantKnowledge) -> Ingen handling valgt.
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{d08d9f98-1c78-4704-87e6-368b0023d831} (PUP.Adware.RelevantKnowledge) -> Ingen handling valgt.

Registreringsdatabaseværdier Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasedata Objekter Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Mapper: 26
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\components (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\defaults (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\defaults\preferences (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\locale (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\addon-kit (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\addon-kit\data (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\addon-kit\lib (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\data (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\content (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\dom (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\events (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\tabs (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\traits (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\utils (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\windows (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\dpjs (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\dpjs\data (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\dpjs\data\.idea (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\dpjs\data\.idea\scopes (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\dpjs\lib (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\RelevantKnowledge (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.

Inficerede Filer: 106
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\rlservice.exe (PUP.Adware.RelevantKnowledge) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\rlls.dll (PUP.Adware.RelevantKnowledge) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\rlvknlg.exe (PUP.Adware.RelevantKnowledge) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\rlvknlg64.exe (PUP.Adware.RelevantKnowledge) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\claus\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\mkndcbhcgphcfkkddanakjiepeknbgle\1.3.332.1_0\plugins\rlcm.dll (PUP.Adware.RelevantKnowledge) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\rlls64.dll (PUP.Adware.RelevantKnowledge) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\rlph.dll (PUP.Adware.RelevantKnowledge) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\rlxf.dll (PUP.Adware.RelevantKnowledge) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\components\rlxg.dll (PUP.Adware.RelevantKnowledge) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\rlnx.dll (PUP.Adware.RelevantKnowledge) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\claus\AppData\Local\Temp\CCFFacebookSetup-v1.453.exe (PUP.Adware.RKN) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\claus\AppData\Local\Temp\CSM7FB0.tmp (PUP.Adware.RelevantKnowledge) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\claus\AppData\Local\Temp\CSM8896.tmp (PUP.Adware.RelevantKnowledge) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\claus\AppData\Local\Temp\CSM8D57.tmp (PUP.Adware.RelevantKnowledge) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\claus\AppData\Local\Temp\is-509HD.tmp\rkinstaller.exe (PUP.Adware.RelevantKnowledge) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\claus\AppData\Local\Temp\~os586C.tmp\rlvknlg.exe (PUP.Adware.RelevantKnowledge) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\claus\AppData\Local\Temp\~os586C.tmp\rlvknlg64.exe (PUP.Adware.RelevantKnowledge) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\claus\Downloads\burn4free_setup.exe (PUP.BundleInstaller.BI) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\claus\Downloads\PowerISO.v4.9-CORE\CORE10k.EXE (Dont.Steal.Our.Software) -> Ingen handling valgt.
F:\Film1\PowerISO.v4.9-CORE\CORE10k.EXE (Dont.Steal.Our.Software) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\chrome.manifest (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\install.rdf (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\ncncf.dat (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\nscf.dat (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\rlcm.crx (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\rlcm.txt (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\rloci.bin (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\bootstrap.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\harness-options.json (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\install.rdf (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\locales.json (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\defaults\preferences\prefs.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\locale\en-GB.json (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\locale\eo.json (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\locale\fr-FR.json (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\chrome.manifest (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\addon-kit\lib\page-mod.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\addon-kit\lib\tabs.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\addon-kit\lib\windows.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\data\content-proxy.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\data\test-content-symbiont.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\data\test-message-manager.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\data\test-trusted-document.html (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\api-utils.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\byte-streams.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\channel.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\collection.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\content.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\cortex.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\cuddlefish.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\environment.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\errors.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\events.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\file.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\globals!.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\hidden-frame.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\light-traits.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\list.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\match-pattern.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\memory.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\message-manager.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\namespace.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\observer-service.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\plain-text-console.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\process.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\runtime.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\sandbox.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\self!.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\system.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\text-streams.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\timer.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\traceback.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\traits.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\unload.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\url.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\window-utils.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\xpcom.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\xul-app.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\content\loader.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\content\symbiont.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\content\worker.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\dom\events.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\events\assembler.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\tabs\events.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\tabs\observer.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\tabs\tab.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\tabs\utils.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\traits\core.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\utils\data.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\utils\function.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\utils\object.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\utils\registry.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\utils\thumbnail.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\windows\dom.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\windows\loader.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\windows\observer.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\windows\tabs.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\dpjs\data\content.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\dpjs\lib\dompilot.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\dpjs\lib\dputil.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\dpjs\lib\main.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\RelevantKnowledge\About RelevantKnowledge.lnk (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\RelevantKnowledge\Member of GRID -  Goodware Repository Information Database.lnk (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\RelevantKnowledge\Privacy Policy and User License Agreement.lnk (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\RelevantKnowledge\Support.lnk (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\RelevantKnowledge\Uninstall Instructions.lnk (PUP.Spyware.MarketScore) -> Ingen handling valgt.

(færdig)
Avatar billede Gausi82 Nybegynder
24. november 2012 - 19:31 #10
testen siger = en grøn glad smiley :-)

TAK for hjælpen!!!

hvordan gir man point ?
Avatar billede 220661 Ekspert
25. november 2012 - 07:21 #11
Man giver point ved at bede om et svar, og derefter acceptere svaret.
Men som jeg ser det, så har du enten lagt en forkert log ind, eller også har du glemt det allervigtigste.
Læs #3 nederst med stort??
I loggen står der "ingen handling valgt", og hvad mon det betyder tror du?
Det betyder du har glemt at trykke på at Malwarebytes skulle fjerne det snavs den har fundet.
Er det tilfældet, så er der kun en ting st gøre, og det er en ny scanning, og så vælge
"FJERN DET VALGTE".
Avatar billede Gausi82 Nybegynder
25. november 2012 - 10:49 #12
NEJ NEJ NEJ Claus... jeg må ha det gjort igen!

skal jeg kopiere loggen herind igen ? (det gør jeg)
Avatar billede Gausi82 Nybegynder
25. november 2012 - 11:22 #13
kan malwarebytes bruges til at sikre min puter mod den slags fremover ?
eller skal jeg bruge andre programmer ?
du virker til at have pænt tjek på den slags ;-)
og du må gerne sende et svar så du kan få nogle point!
Avatar billede 220661 Ekspert
25. november 2012 - 12:33 #14
Dens force er jo malware og her halter nogle antivirusprogrammer efter. Jeg vil indrømme jeg har Malwarebytes i pro version kørende sideløbende med mit antivirus program. Og til de penge man skal gi for en livstids licens er det godt givet ud.
Spywarefri har haft den til 140 kr for en pc:
http://www.spywarefri.dk/software/malwarebytes-anti-malware/
Når man går i køb, så kan jeg dog ikke få siden til at virke, men du kunne jo prøve at kontakte dem.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. november 2012 - 12:34 #15
#12 JA tak det må du godt :-)
Avatar billede Gausi82 Nybegynder
25. november 2012 - 13:36 #16
Malwarebytes Anti-Malware 1.65.1.1000
www.malwarebytes.org

Database version: v2012.11.24.05

Windows 7 Service Pack 1 x64 NTFS
Internet Explorer 8.0.7601.17514
claus :: CLAUS-TOSH [administrator]

mbam-log-2012-11-25 (11-04-50).txt

Skanningstype: Fuldstændig skanning (C:\|D:\|F:\|Q:\|)
Skanningsmuligheder valgt: Hukommelse | Opstart | Registreringsdatabasen | Filsystem | Heuristics/Ekstra | Heuristics/Shuriken | PUP | PUM
Skanningsmuligheder som er deaktiverede: P2P
Objekter skannet: 417815
Tid gået: 2 time(e), 27 minut(ter), 45 sekund(er)

Hukommelses Processorer Inficeret: 3
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\rlservice.exe (PUP.Adware.RelevantKnowledge) -> 1952 -> Bliver slettet ved genstart.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\rlvknlg.exe (PUP.Adware.RelevantKnowledge) -> 8924 -> Bliver slettet ved genstart.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\rlvknlg64.exe (PUP.Adware.RelevantKnowledge) -> 5248 -> Bliver slettet ved genstart.

Hukommelses Moduler Inficeret: 2
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\rlls.dll (PUP.Adware.RelevantKnowledge) -> Bliver slettet ved genstart.
C:\Users\claus\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\mkndcbhcgphcfkkddanakjiepeknbgle\1.3.332.1_0\plugins\rlcm.dll (PUP.Adware.RelevantKnowledge) -> Bliver slettet ved genstart.

Registreringsdatabasenøgler Inficeret: 2
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\RelevantKnowledge (PUP.Adware.RelevantKnowledge) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{d08d9f98-1c78-4704-87e6-368b0023d831} (PUP.Adware.RelevantKnowledge) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.

Registreringsdatabaseværdier Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasedata Objekter Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Mapper: 26
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge (PUP.Spyware.MarketScore) -> Bliver slettet ved genstart.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\components (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\defaults (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\defaults\preferences (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\locale (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\addon-kit (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\addon-kit\data (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\addon-kit\lib (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\data (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\content (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\dom (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\events (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\tabs (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\traits (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\utils (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\windows (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\dpjs (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\dpjs\data (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\dpjs\data\.idea (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\dpjs\data\.idea\scopes (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\dpjs\lib (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\RelevantKnowledge (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.

Inficerede Filer: 103
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\rlservice.exe (PUP.Adware.RelevantKnowledge) -> Bliver slettet ved genstart.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\rlls.dll (PUP.Adware.RelevantKnowledge) -> Bliver slettet ved genstart.
C:\Users\claus\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\mkndcbhcgphcfkkddanakjiepeknbgle\1.3.332.1_0\plugins\rlcm.dll (PUP.Adware.RelevantKnowledge) -> Bliver slettet ved genstart.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\rlvknlg.exe (PUP.Adware.RelevantKnowledge) -> Bliver slettet ved genstart.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\rlvknlg64.exe (PUP.Adware.RelevantKnowledge) -> Bliver slettet ved genstart.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\rlls64.dll (PUP.Adware.RelevantKnowledge) -> Bliver slettet ved genstart.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\rlph.dll (PUP.Adware.RelevantKnowledge) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\rlxf.dll (PUP.Adware.RelevantKnowledge) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\components\rlxg.dll (PUP.Adware.RelevantKnowledge) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\rlnx.dll (PUP.Adware.RelevantKnowledge) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\claus\AppData\Local\Temp\CCFFacebookSetup-v1.453.exe (PUP.Adware.RKN) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\claus\AppData\Local\Temp\CSM7FB0.tmp (PUP.Adware.RelevantKnowledge) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\claus\AppData\Local\Temp\CSM8896.tmp (PUP.Adware.RelevantKnowledge) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\claus\AppData\Local\Temp\CSM8D57.tmp (PUP.Adware.RelevantKnowledge) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\claus\AppData\Local\Temp\is-509HD.tmp\rkinstaller.exe (PUP.Adware.RelevantKnowledge) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\claus\AppData\Local\Temp\~os586C.tmp\rlvknlg.exe (PUP.Adware.RelevantKnowledge) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\claus\AppData\Local\Temp\~os586C.tmp\rlvknlg64.exe (PUP.Adware.RelevantKnowledge) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\claus\Downloads\burn4free_setup.exe (PUP.BundleInstaller.BI) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\chrome.manifest (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\install.rdf (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\nscf.dat (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\rlcm.crx (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\rlcm.txt (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\rloci.bin (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\bootstrap.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\harness-options.json (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\install.rdf (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\locales.json (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\defaults\preferences\prefs.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\locale\en-GB.json (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\locale\eo.json (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\locale\fr-FR.json (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\chrome.manifest (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\addon-kit\lib\page-mod.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\addon-kit\lib\tabs.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\addon-kit\lib\windows.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\data\content-proxy.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\data\test-content-symbiont.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\data\test-message-manager.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\data\test-trusted-document.html (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\api-utils.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\byte-streams.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\channel.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\collection.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\content.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\cortex.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\cuddlefish.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\environment.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\errors.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\events.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\file.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\globals!.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\hidden-frame.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\light-traits.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\list.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\match-pattern.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\memory.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\message-manager.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\namespace.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\observer-service.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\plain-text-console.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\process.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\runtime.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\sandbox.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\self!.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\system.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\text-streams.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\timer.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\traceback.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\traits.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\unload.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\url.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\window-utils.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\xpcom.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\xul-app.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\content\loader.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\content\symbiont.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\content\worker.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\dom\events.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\events\assembler.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\tabs\events.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\tabs\observer.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\tabs\tab.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\tabs\utils.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\traits\core.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\utils\data.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\utils\function.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\utils\object.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\utils\registry.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\utils\thumbnail.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\windows\dom.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\windows\loader.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\windows\observer.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\api-utils\lib\windows\tabs.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\dpjs\data\content.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\dpjs\lib\dompilot.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\dpjs\lib\dputil.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox\resources\dpjs\lib\main.js (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\RelevantKnowledge\About RelevantKnowledge.lnk (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\RelevantKnowledge\Member of GRID -  Goodware Repository Information Database.lnk (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\RelevantKnowledge\Privacy Policy and User License Agreement.lnk (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\RelevantKnowledge\Support.lnk (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\RelevantKnowledge\Uninstall Instructions.lnk (PUP.Spyware.MarketScore) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.

(færdig)
Avatar billede 220661 Ekspert
25. november 2012 - 14:47 #17
Det var meget bedre :-)
Nogle elementer bliver slettet ved genstart af pc.
Jeg håber ikke du ikke har problemer længere?
Avatar billede Gausi82 Nybegynder
25. november 2012 - 15:01 #18
nej den melder grøn glad smiley :-)

1000 tak for din hjælp :-)

mvh Claus
Avatar billede 220661 Ekspert
25. november 2012 - 15:07 #19
Velbekomme og fortsat god weekend.
Jeg afmelder tråden nu.