Avatar billede n-emy Nybegynder
25. november 2012 - 19:52 Der er 1 kommentar

Lydsetup i lejlighed

Hejsa,

Jeg leder efter et helt specifik setup til min lejlighed, jeg har dog ikke den nødvendige viden til at vide, hvor jeg skal starte med at søge efter tingene. I korte træk skal det bestå af følgende:

Højtalere i alle 3 rum
Muligheden for selv at vælge hvad der skal afspilles på hvilke højtalere via computer, tablet og mobil (via det trådløse net)
Muligheden for at ændre på lydniveau mv. via computer og mobil

Jeg har pt. en NAS stående herhjemme, den bruger jeg bl.a. til at afspille film (via Twonk på Xboxen), ville være fedt hvis man i setuppet også kunne smide youtubevideoer og film direkte fra computer/NAS op på fjernsynet.

Jeg har som sagt ikke den nødvendige viden til at komme igang, og forventer ikke i sammensætter et fuldstændigt setup, men ville være fedt med lidt hjælp til hvor jeg starter :)
Avatar billede swiatecki Novice
25. november 2012 - 20:39 #1
mht. lyd så er det klart bedste sonos. Det spiller bare 110% .