Avatar billede Vrekker Novice
28. november 2012 - 16:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Genudskrivning af original faktura

Hej!

Min maskine gik ned, idet jeg var ved at fakturere. Det gør så at jeg kan ikke udskrive original faktuaren, men får altid teksten: "Fakturakopi" på udskriften.
Hvordan kan jeg genudskrive originalen?
Concorde C5 version 1.80 (build #92)

Mvh.
Erik
Avatar billede blacks Mester
28. november 2012 - 18:24 #1
Tror, men vil ikke hænges op på en så gammel version. Men under Debitor/Tilpasning/Tekster stå på Ordre. Her kan du ændre den danske tekst faktura kopi til bare faktura.
Avatar billede Vrekker Novice
28. november 2012 - 18:47 #2
Hej Blacks!

Den model har jeg forsøgt, men der er ikke umiddelbart nogen mulighed for at redigere denne tekst. Den eneste tekst jeg kan finde der, er dansk til engelsk oversættelse?
Avatar billede blacks Mester
28. november 2012 - 19:05 #3
Kan du ikke overskrive det der stå på den danske side? Så tror jeg du måske kan ændre det under generelt/tilpasning/tekster. Men det er jo en gammel hund, så det med lige at kunne huske hvordan den virker..... Skulle bare lige have lov til at få fingre i, så ville det være nemmere.
Avatar billede pct Nybegynder
20. december 2012 - 09:22 #4
Du kan rette teksten midlertidig:
Debitor/Tilpasning/Tekster/Ordre

Husk at rette den tilbage igen efter udskrift.
Avatar billede Vrekker Novice
11. februar 2013 - 16:06 #5
Desværre var ingen af forslagene anvendelige i den C5 udgave jeg brugte. Men tak for bidragene.