Avatar billede Finngu Novice
29. november 2012 - 16:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Lagerbeholdning på indkøbslinier-rapport?

Jeg forsøger på at rette på udskriften af "indkøbslinier" og det meste er lykkedes mig, men jeg har et problem
Vi vil rigtigt gerne på hver linie på udskriften have feltet fra Lagerkartoteket der viser "Beholdning" med og det driller mig når jeg prøver at lave det
Jeg har forsøgt at bare indsætte et feltudtryk med
LagKart.Beholdning

men det virker ikke.........

Kan du hjælpe mig med hvad jeg skal skrive i udtryksfeltet for at få den aktuelle lagerbeholdning med på rapporten "Indkøbslinier"?
Jeg tror jo det kan lade sig gøre men jeg er åbenbart ikke dygtig nok til at finde ud af selv hvordan jeg trækker indhold af et felt fra lagerkartoteket med ind på en udskrift af indkøbslinier 

Håber nogen har tid og lyst og tusinde tak på forhånd
Avatar billede Slettet bruger
29. november 2012 - 21:18 #1
Hej

Jeg fik ikke svaret på din mail, så nu får du svaret her:

Du skal skrive LagKart[VareIdx, IndLinie.Varenummer].Beholdning
Avatar billede Finngu Novice
19. december 2012 - 02:02 #2
Hej raph
TUSINDE TAK - det virkede :-)

Finn