Avatar billede abdulrich Nybegynder
29. november 2012 - 17:05 Der er 4 kommentarer

Navn på sang

Måske en lidt mærkelig tjeneste, men er der en som har TV2 PLAY abonnement og samtidigt kender og bruger Shazam (en app der kan bestemme kunstner og titel på lydstump), som gider at tagge det blues/soul nummer, der bliver spillet ca 10 før slutningen i afsnit 5 af "1.C."?
Avatar billede arvinaliari Nybegynder
02. december 2012 - 03:09 #1
Hvis du kan huske hvordan rytmen er kan du hente Soundhound! Og synge/nynne mm. og se om den genkender den

Bruger selv TrackID - Andriod men den kan ikke genkende stemme
Avatar billede abdulrich Nybegynder
02. december 2012 - 19:25 #2
Jeg kan kun huske et lille stykke tekst af sangen, og har prøvet at Google det, men uden held.
Avatar billede arvinaliari Nybegynder
02. december 2012 - 23:04 #3
Det kan være det er nok! Prøv at hente appen og nyn den eller prøv her. http://www.bored.com/songtapper/ Den er ikke sp god som Soundhound men kan være den virker for dig! Du bruger mellemrums tasten
Avatar billede arvinaliari Nybegynder
26. februar 2013 - 23:10 #4
Hvad blev det til?