Avatar billede Christian_Bundgaard Nybegynder
29. november 2012 - 18:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Google maps bug - CSS/JS problem?

Hej

Jeg bruger Google maps på en side, som ud fra nogle geocoordinates laver et kort. Kortet indsættes i "map_canvas". Ved load er kortet gemt i et andet div, der har display:none, da kortet er en del af en lille boks med to faner.

Problemet er, at hvis der ikke er display:none på, vises kortet korrekt. Men når det kommer ind i det div med display: none, bliver det bugged.
Se her: http://d.pr/i/sJyr

HTML-koden der er:

<div class="annonce-box" id="abox2" style="display: none;">
    <div id="map_canvas">
    </div>

Nogen der har en løsning?
Avatar billede Christian_Bundgaard Nybegynder
29. november 2012 - 18:14 #1
Det mærkelige er dog til gengæld, at hvis jeg højreklikker på siden i Chrome og trykker "Inspicer element" - og altså blot kigger i kildekoden - bliver det pludselig normalt.
Avatar billede Christian_Bundgaard Nybegynder
29. november 2012 - 22:55 #2
Jeg gik til de engelske sider. Har andre samme problem, se her.

http://forum.codecall.net/topic/73135-bug-with-google-maps/#entry645700