Avatar billede d-u-k Praktikant
29. november 2012 - 19:51 Der er 1 kommentar og
1 løsning

hjælp til Joomla! 2.5.6 REDSHOP

hej jeg håber der en en venlig sjæl der kan hjælpe mig... jeg er ved at lave en webshop for en ven i joomla og bruger redshop til det. mit problem er nu, at jeg ikke har kunne få det til at fungere så jeg har været rundt i div indstillinger for at prøve mig frem. igår da jeg fumlede med det gik det så galt. jeg kan ikke komme ind i menuerne i redshop for at konfigurer den. det eneste jeg har adgang til er betalinger resten  får jeg denne meddelse på
Rabat
You do not have access to this section
Kommunikation
You do not have access to this section
Forsendelse
You do not have access to this section
Bruger
You do not have access to this section
Moms og Valuta
You do not have access to this section
Import/Eksport
You do not have access to this section
Tilpasning
You do not have access to this section
Bruger input
You do not have access to this section
Regnskab

alt dette kom efter jeg var inde på phpMyAdmin indstillingerne for at kigge. men har ikke lavet om i noget der.....

hvad er der sket.. håber en kan hjælpe. REDSHOP er det eneste jeg ikke bruge resten af joomla køre som det skal.
Avatar billede d-u-k Praktikant
30. november 2012 - 19:38 #1
nogen der kan hjælpe???
Avatar billede d-u-k Praktikant
10. februar 2013 - 18:51 #2
fejlen fundet