Avatar billede microfix Nybegynder
01. december 2012 - 19:39 Der er 3 kommentarer

Benq Xl2420T og xfx 6950 xxx.

Hej experter.

Nu har jeg gennem tiden fået en masse gode svar fra sitet.
Men da jeg søgte efter svar på dette spørgsmål fandt jeg intet. Desværre.

Men så tager jeg chance og spørge.

Jeg har lige købt mig en BenQ XL2420T skærm.
Den understøtte 120hz over dual link DVI og display port.

Jeg har et xfx 6950 xxx som har 1 dvi singellink. 1 dvi dual link. 1 hdmi og 2 mini display port.

Så vil jeg bruge den dual link dvi som sider på kortet. det er jo perfekt i det at der følger et dual link dvi kabel med min skærm.

MEN nu her efter jeg har sat det op køre den ikke 120hz. jeg har søgt og søgt på nettet efter svar. Kan desværre ikke finde svar på det. Håber der er nogen der kan hjælpe med et svar.

Skal lige siges at jeg er 100% sikker på den sider i den rigtige port.
Avatar billede tjens Nybegynder
01. december 2012 - 20:44 #1
Har du være inde og ændre Hz på
Skærmopløsning -> Avancerede Indstillinger -> Fane: Skærm -> Opdateringshastighed ?
Avatar billede microfix Nybegynder
02. december 2012 - 00:22 #2
Har været der inde. den går max op til 60hz.
også selvom jeg kydser af i skjul tilstand
Avatar billede microfix Nybegynder
02. december 2012 - 00:27 #3
Jeg fandt selv problemet. Trods jeg var så sikker på at jeg havde taget den rigtige dvi port. Tog jeg fejl. (det kan jo ske en gang i mellem). Jeg havde faktisk testet begge men det virkede ikke på nogen af dem. Men besluttede mig for at prøve igen efter et genstart. På magisk vis virkede det faktisk.