Avatar billede pkc Nybegynder
04. december 2012 - 11:26 Der er 4 kommentarer

Browser - Spam annoncer - fjernes

Jeg har tilsyneladende fået rodet mig noget script til - der viser en annonce ude til højre og neden for neden - når jeg benytter fx IE browser.

Hvor leder jeg lige info om hvordan det fjernes?

På forhånd tak -
Avatar billede Slettet bruger
04. december 2012 - 11:38 #1
http://www.malwarebytes.org/

den er gratis - husk selv at opdatere den inden brug

lad den fjerne hvad den finder

m.v.h
Avatar billede pkc Nybegynder
04. december 2012 - 11:44 #2
Tester - takker -
04. december 2012 - 12:02 #3
... samt
www.eksperten.dk/guide/1528

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede pkc Nybegynder
04. december 2012 - 17:05 #4
Ja det er helt sikkert forkert - beklager - men det skyldes min uvidenhed.