Avatar billede Mikemandk Nybegynder
04. december 2012 - 14:35 Der er 7 kommentarer

Ingnen kontakt til fysisk drev

Jeg har mine dokumenter liggenden på et fysisk drev F: ekstra lager
Jeg har haft problemer med mit antivirus på computeren efter en clean install af win7 og kørte derfor igår en chkdsk på både C:  hoveddrev og F:
nu kan jeg pludseligt ikke tilgå F mere jeg kan se den under Computer hvor den står som lokal disk men kan ikke komme i kontakt med den. Gode råd modtages da jeg har en del dokumenter/billeder på den som jeg gerne vil i kontakt med igen
Avatar billede poko1 Ekspert
04. december 2012 - 14:47 #1
Hvordan er den beskrevet i disk manageren?
gå til start skriv i søg diskmgmt.
Avatar billede poko1 Ekspert
04. december 2012 - 14:49 #2
Avatar billede Mikemandk Nybegynder
04. december 2012 - 16:02 #3
får slet ikke lov til at komme i diskmgmt
Avatar billede poko1 Ekspert
04. december 2012 - 16:15 #4
Det lyder mærkeligt! har du også prøvet at højreklikke på computer og trykke administrer gå ned og tryk på diskmenagment?
du kunne jo prøve at trykke wintaste+R og køre"  sfc /scannow  " kopier og sæt ind! Uden anføreselstegn
Avatar billede 220661 Ekspert
04. december 2012 - 16:24 #5
Hvis dit f drev har mistet filtabellen burde Easeus kunne hjælpe dig med at finde den igen:
http://www.easeus.com/partition-recovery/

Har du flere brugere på din pc, og den du er logget på med nu er den med administrator rettigheder?
Avatar billede Mikemandk Nybegynder
11. december 2012 - 17:44 #6
kunne ikke få kontakt og lavedeen format C+d+e
Avatar billede 220661 Ekspert
11. december 2012 - 17:47 #7
Hvad med dine dokumenter. Har du fået kontakt til dem igen?