Avatar billede Basse25 Novice
05. december 2012 - 23:58 Der er 1 løsning

Pivottabel - Flytning af rapportfilter

Hej

Jeg har nogle forskellige pivottabeller, hvor jeg kun skal bruge totalerne i et ark for sig selv ("Scorecard"). Jeg kan flytte rundt på placeringen af pivottabellen, men er der en måde, hvor jeg kun flytter rapportfilteret? Idéen er, at jeg vil have rapportfilteret på samme side som mit "Scorecard" med totalerne, så man på denne måde ikke behøver at se selve pivottabellerne, og man således kan nøjes med at koncentere sig om et ark?
Avatar billede tbak Nybegynder
07. december 2012 - 18:21 #1
Ja, det kan du godt hvis du bruger Udsnitsværktøj (Slicers) til at filtrere dataene med