Avatar billede Mikemandk Nybegynder
11. december 2012 - 17:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Netværkskamera

Jeg søger et netværkskamera, eller andet som skal kunne side ude i min målerbrønd og dagligt/ugentligt tage et billede af min vandmåler. Målerbrøndern er skjul under granitskærver i forhaven og derfor ikke nem at komme til og derfor skal det også være et kamera som bliber strømført via netværkskablet. Skal gerne kunne gemme det på min readynas Duo server
Avatar billede claes57 Ekspert
11. december 2012 - 17:54 #1
og der er jo nok bulder-mørkt, så kunstigt lys via en led vil nok også være påkrævet?
Avatar billede tiger_dk Mester
11. december 2012 - 18:10 #2
Avatar billede claes57 Ekspert
11. december 2012 - 18:37 #3
så ville jeg vælge
http://www.proshop.dk/Netvaerkskamera/DELTACO-Snakecam-4-2207451.html
og et par gange pr uge koble håndtag på det begravede kabel/kamera, og så tjekke billeder på min pc.
Det kræver ikke kabler permanent, men virker så ikke hvis du er på ferie i Thailand og vil tjekke vandmåler.
Avatar billede Mikemandk Nybegynder
12. december 2012 - 21:22 #4
ser spændende ud, dog skal der 230v adapter på hvilket ikke er muligt, da det nædvendigtvis skal strømføres vis netværkskablet