Avatar billede ngunordic Juniormester
11. december 2012 - 22:27 Der er 4 kommentarer

Kampprogram

Hej

Jeg vil lave en model til en kampprogram med makroer og VBA programmering, er ret ny i det, men er villig til at læse en hel del.

Jeg skal bare vide om det kan lade sig gøre at:

Excel automatisk laver grupper, opretter kampprogram og stilling, hvis jeg indtaster i en celle

Række:
antal hold:
Flueben i: hvis to grupper, skal der være en kamp til sidst mellem de to 1. pladser og de to 2. pladser - altså placeringskampe.

Og så vil jeg så skulle vælge det samme igen for hver rækker og antal hold?

er det komplet umuligt, hvis ja, skal man lave det i et andet program?

håber i kan hjælpe :)
Avatar billede 220661 Ekspert
11. december 2012 - 23:37 #1
Avatar billede 220661 Ekspert
11. december 2012 - 23:39 #2
Kan ikke selv programmere et kampprogram.
Mener der er en kode til at låse det op så man kan redigere i den.
Står sikkert i den tråd jeg så den i.
Avatar billede bjarnehansen Seniormester
15. december 2012 - 13:53 #3
hvormange hold er der skal de spille i grupper eller er det alle mod alle
Avatar billede ngunordic Juniormester
17. december 2012 - 09:29 #4
Det skal være hvor jeg selv vælger hvor mange hold, der skal være i hver gruppe.