Avatar billede frederikbuchhave Nybegynder
12. december 2012 - 18:41 Der er 4 kommentarer

Mac opgradering

Hej!
Jeg er en nærring mand der nu syntes det er for dårligt jeg skal opgradere min Imac fra ilife 08 til en nyere, hvor jeg skal give penge for det (hvad jeg har kunne læse mig frem til)

Er der en mulighed hvor jeg GRATIS kan opgradere mit styresystem så jeg ikke skal give en masse guld for det?

Det jeg bla. har kunne læse mig frem til på nettet er, at jeg mister mine billeder hvis jeg ikke laver en backup

En nem og lykkelig guide til hvordan jeg gør og gerne link til at finde opgraderinger?

Mvh Fredeirk
Avatar billede buttwipe Juniormester
12. december 2012 - 19:41 #1
Du blander da vist tingene sammen: ILife er ikke et styresystem, men en programpakke med bla. iPhoto. En iMac har et styresystem som hedder OS X.

Hvem har fortalt dig at du skal opgradere noget?
Apple har meget lave opgraderingspriser på deres operativsystem, så det kan du jo ønske dig i julegave?

Man laver ALTID backup før man opgraderer et operativsystem.

Jeg ved ikke hvad du mener med "...link til at finde opgraderinger?", men hvis det er piratkopier skal det ikke diskuteres her på Eksperten!
Avatar billede frederikbuchhave Nybegynder
12. december 2012 - 20:00 #2
Hej igen.

Det er fordi jeg ikke kan betale over netbank og danske bank f. eks mener at det er fordi Imac'en skal opgraderes.
Avatar billede buttwipe Juniormester
12. december 2012 - 20:31 #3
Tror du ikke bare du skal opdatere Java?

http://www.java.com/en/
Avatar billede Warbirdz Nybegynder
14. december 2012 - 11:39 #4
Du kan evt. også prøve at lave en softwareopdatering
http://www.gratisimage.dk/image-4F2C_50CB01AE.jpg