Avatar billede LinetteF Juniormester
22. december 2012 - 11:42 Der er 6 kommentarer

Google Chrome på proceslinjen

Jeg har fastgjort Google chrome ikonet til min proceslinje, men når jeg trykker på det, åbner den et nyt ikon ved siden af det, jeg trykkede på. Hvordan samler jeg det, så der kun er ét ikon på proceslinjen?
Avatar billede claes57 Ekspert
22. december 2012 - 11:51 #1
højreklik på processlinjen, under 'knapper på processlinjen' vælger du 'kombiner og skjul etiketter'
Det kan se lidt anderledes ud i din windows afhængig af version.
Avatar billede LinetteF Juniormester
22. december 2012 - 11:57 #2
Den står allerede til "kombiner altid, og skjul etiketter". Det fungerer fint med fx Explorer.
Avatar billede claes57 Ekspert
23. december 2012 - 09:20 #3
efter du har startet chrome, så fjern det første ikon på processlinjen, og fastgør det andet.
Luk, og se, om du nu kar starte chrome der uden at der dobles i ikoner.
Avatar billede LinetteF Juniormester
23. december 2012 - 11:17 #4
Det har jeg også prøvet (og prøvede lige igen for en sikkerheds skyld), men den opretter bare atter et nyt ikon, når jeg åbner browseren.
Avatar billede LinetteF Juniormester
23. december 2012 - 11:19 #5
Jeg bruger også chrome på en anden computer, og her gør den det ikke. Om ikke andet vil jeg prøve at afinstallere programmet og installere det forfra.
Avatar billede LinetteF Juniormester
23. december 2012 - 13:40 #6
Som sagt så gjort. Det hjalp ikke noget.