Avatar billede buxxy Praktikant
23. december 2012 - 23:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til fremstilling af mistet .psd

Hej Eksperter.

Jeg har ved et uheld, grundet tab af backup harddisk, mistet psd-filen til bl.a. dette logo: http://www.phpfusion-tips.dk/images/affiliates/pft_170x60.png

Font typen er Xcelsion og kan hentes her: http://www.dafont.com/xcelsion.font

Eneste ting jeg faktisk mangler er hvordan skriften laves - dvs. med den hvide kant rundt om bogstaverne.

Mvh.
Buxxy.
Avatar billede prodic Mester
23. december 2012 - 23:26 #1
Smid et Blending Options, hvori du vælger Stroke, på dit tekst-lag og du er næsten ved vejs ende.

Blending Options findes ved at højreklikke på tekst-laget.
Avatar billede buxxy Praktikant
24. december 2012 - 00:00 #2
Det har jeg været inde over, men når jeg tilføjer stroke så bliver kanten udenom bogstaverne rød, og kan bare ikke finde hvor jeg kan ændre den farve til hvid.. ?
Avatar billede jernrosen3 Forsker
24. december 2012 - 05:52 #3
Farveskift af stroke findes ved at markere stroke-"boksen" og ændre farven i color-"boksen".

Jeg har lavet et screenshot for at vise det nemmere - se her :

http://www.bkcitybowling.dk/strokecolor.jpg
Avatar billede buxxy Praktikant
24. december 2012 - 06:40 #4
Ahh kunne først ikke se det - men skiftede så fra 16 til 8 farver. Så kom den frem.

Mange tak!

Smider I begge et svar, @prodic og @jernrosen? Så kan vi lige afregne ?

Anyway - glædelig jul til jer begge!
Avatar billede prodic Mester
24. december 2012 - 10:07 #5
For min skyld må du gerne give pointene til jernrosen3. Behøver dem ikke. Ellers tak. :-)
Avatar billede jernrosen3 Forsker
25. december 2012 - 05:11 #6
Ping - svar