Avatar billede OllingProductions Nybegynder
25. december 2012 - 21:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Gamer Stationær max 6000,-

Hey alle eksperter!

Jeg har en virkelig skod bærbar computer, som jeg ikke rigtig kan bruge til noget. Jeg søger derfor en stationær computer, som kan køre de fleste nye spil med rimelig kvalitet, uden at det lagger.
Jeg har et budget på allerhøjest 6000,-
Har overvejet selv at bygge en, men aner ikke en skid om hvilke komponenter der skal i for at bygge en standard gamer computer.

Så jeg håber at nogle af jer derude ved noget om dette, for jeg er rimelig lost.

Christian
Avatar billede kimtheman Novice
25. december 2012 - 22:38 #1
Hvis du ikke vil højre op i prisen. Så får du nok ikke meget bedre en sådan en maskine (den er og støj reduceret)
http://topdata.dk/product.asp?product=8722

Den har et 1GB DDR5 HD7850 GRAFIKKORT.
Dens placering ses her:
http://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html

Da den koster 5000kr. Så har du lige råd til Windows samt fragt. Så er de penge brugt.

HAr du aldrig selv bygget så hold dig fra det. Da det kan give rigtig mange problemer. Samt spørgsmålet er om du overhovet kan spare noget på det.
Avatar billede OllingProductions Nybegynder
25. december 2012 - 23:17 #2
Tak for rådet, det lyder og ser ud som en fornuftig computer. Men hvordan får jeg windows installeret på computeren af topdata? Har kigget lidt deres andre computere, og der kan man selv vælge det, men jeg kan umiddelbart ikke se hvor man skulle gøre det på Silent pc'en?
Avatar billede kimtheman Novice
25. december 2012 - 23:46 #3
Du trykker på software i menuen til venstre. Og derefter i menuen til venstre trykker du på, software installeret.
Avatar billede kimtheman Novice
25. december 2012 - 23:52 #4
Du skal ikke selv ligge et svar. Men skriv som kommentar. Når du så vil afgive point for hjælpen beder du folk om at skrive et svar. Og derefter afgiver du så dine point. Så skal jeg smide et svar?
Avatar billede kimtheman Novice
13. januar 2013 - 20:39 #5
nå så tog du alligevel point selv...
Avatar billede OllingProductions Nybegynder
14. januar 2013 - 17:34 #6
Hej Kim.
Der stod kun acceptér svar ved mit eget svar.. Så jeg ved ikke hvordan jeg ellers skulle lukke spørgsmålet..
Avatar billede kimtheman Novice
14. januar 2013 - 19:42 #7
Du skulle have bedt mig om at ligge et svar, for derefter at accepteret dette.