Avatar billede Vahid Mester
27. december 2012 - 15:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ipad

Hej Eksperten..

Jeg har bredbånd her hjemme, og bruger trådløsnetwærk til at være på nette.. jeg har en Netgear router..

Min Pc, og mobil telefon er koblet på nettet uden problemer..

Min søn har fået en Ipad, og når jeg også tilslutter denne til vores trådløse netværk, så mister vi netværket på alle enheder..

Dvs. At min Pc f.eks. godt kan se netværket men den kan ikke tilknytte den.. Det sammen med min telefon

Hvad kan jeg gøre?

Ps. Hvordan lukker man et spørgsmål her inde?
Avatar billede Vahid Mester
29. december 2012 - 11:43 #1
ANyone??
Avatar billede Bredbaandsluppen Nybegynder
17. januar 2013 - 10:05 #2
Har du prøvet at opdatere din trådløse router? Ellers så prøv det i første omgang.
Du kan også prøve at nulstille/resette din router dette plejer også at kunne hjælpe :)