Avatar billede kasperhuus Nybegynder
29. december 2012 - 18:23 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Bedre spiloplevelse

Hej

Jeg fik call of duty black ops 1 af en ven samt hans stream bruger men min computer kan ikke trække det :-(

Er der nogle let og hurtig måde at få den til at trække det.

Det er sådan en http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=392462#extra med windows 7 64 bit

Bruger den ikke så meget og spiller kun på ps3 men det kunne være meget sjovt at kunne spille på pcen også :-)

På forhånd tak :-)
Avatar billede kasperhuus Nybegynder
29. december 2012 - 18:23 #1
Man kan ikke spille spillet på en mac vel? :-)
Avatar billede CRKrogh Ekspert
29. december 2012 - 18:51 #2
Hej.

  Maskinen er bestemt ikke over-motoriseret. Det plejer at være videokortet, der først løber tør for kræfter og med en 3450'er er der altså heller ikke alt for meget at hamre igennem med.
  Men skal du have det til at køre, må du prøve at reducere på detaljer og opløsning og se om det bliver tåleligt. Det burde kunne lade sig gøre.

De bedste hilsner
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
29. december 2012 - 20:30 #3
Kig på spillets krav og sammenlign med din computer så kan du se hvor problemet er.
Avatar billede Judith-one Nybegynder
29. december 2012 - 22:12 #4
Sæt detaljerne ned i selve grafik delen i spillet.
Avatar billede kasperhuus Nybegynder
30. december 2012 - 14:46 #5
Alle detaljer og alt andet er sat helt ned men det lagger stadig en hel del selv i menuen :-(

Er der nogle gode forslag omkring nyt grafikkort der passer til maskinen? :-)

http://gupl.dk/689468/ Det kunne godt se ud som om det er grafikkortet det trækker ned

Tak for alle svarene
Avatar billede CRKrogh Ekspert
30. december 2012 - 15:18 #6
Hej igen.

  Der er ikke noget som sådan, der spænder ben for en opgradering af grafikkortet, men med en strømforsyning på kun 250W skal du tænke dig godt om. Skal både grafikkort og PSU udskiftes, kunne man jo godt få den tanke at det var billigere at købe noget mere tidssvarende på brugtmarkedet, næsten til de samme penge.

/Carsten
Avatar billede kasperhuus Nybegynder
30. december 2012 - 16:28 #7
Tak for svaret men havde ikke tænkt mig at bruge så mange penge på den da jeg ikke bruger den ret meget og det var kun fordi jeg ville spille lidt for sjov på den men hvis det bliver over 1500,- er det lige meget :-)

Men hvis i har nogle forslag ville det være fint :-)
Avatar billede CRKrogh Ekspert
30. december 2012 - 20:48 #8
Hej igen.

  Grafikkort kunne måske erstattes med et http://www.edbpriser.dk/grafikkort/evga-geforce-gtx-550ti-superclocked-1-gb-id-5132157.aspx sammen med denne strømforsyning http://www.edbpriser.dk/stroemforsyning/cooler-master-gx-lite-600w-id-6537285.aspx - så er du i hvert fald igang indenfor din prisramme.

/Carsten
Avatar billede kasperhuus Nybegynder
02. januar 2013 - 17:10 #9
Okay jeg vil se på det tak fo hjælpen til alle :-)

CRKrogh du må gerne ligge et svar
Avatar billede CRKrogh Ekspert
02. januar 2013 - 23:10 #10
Selvtak og god vind med projektet!