Avatar billede kbonline Nybegynder
31. december 2012 - 11:47 Der er 1 kommentar

Wysiwyg app creater program

Hejsa
Kender nogen et godt WYSIWYG app builder program som IKKE kræver et mdr. Gebyr?
Altså hvor du køber et program som du så må bruge uden yderligere udgifter end selve programmet.
Jeg synes godt om www.appmakerstore.com men de kræver et mdr. Gebyr hvis man ønsker mere end 100 brugere at din app.
200 point i findeløn :-)
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2013 - 05:01 #1
gamesalad, http://gamesalad.com

det koster ALTID penge at publicere sine ting i shops.
ad udgive spil på xbox koster f.eks kassen.

hvis du laver en success skal du betale for at sælge.

du kan jo heller ikke sælge tøj i en butik, uden at betale husleje og overholde afteraftaler med leverandører :)