Avatar billede ramp Nybegynder
01. januar 2013 - 18:45 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Vis data på landekort opdelt på f.eks. postnummer, kommune, region eller lignende

Hejsa,

Har søgt med lys og lygte efter et simpelt program der kan vise min excel data på kort. Hver række har postnummer/by/region og jeg ønsker at vise data'en på et landekort, opdelt på f.eks. postnummer/kommune/region.

Har testet MS MapPoint, men synes det er noget tungt at danse med.

Nogen der kender til nogen andre?
Avatar billede finb Ekspert
01. januar 2013 - 19:21 #1
Du skal over i noget gis
Avatar billede ramp Nybegynder
01. januar 2013 - 19:26 #2
ok, mere konkret?
Avatar billede toro1968 Nybegynder
01. januar 2013 - 20:57 #3
Google fusion tables
Avatar billede ramp Nybegynder
01. januar 2013 - 22:51 #4
ok, tester i morgen.
Avatar billede ramp Nybegynder
02. januar 2013 - 22:58 #6
Fusion virker ret umuligt, har netop uploadet over 1000 rækker med ZIP, hvoraf den placere 5 i DK, + nogle stykker rundt omkring i verden..

GIS, virker lidt advanceret. Skal blot bruge et simpelt program.

Nogen andre forslag?
Avatar billede ramp Nybegynder
16. januar 2013 - 14:13 #7
Lukker, ingen forslag der var optimale.