Avatar billede Morten Novice
04. januar 2013 - 13:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Razer driver fejl?

Hejsa jeg har en razer naga hex og et razer tastatur jeg ikke kan få driveren til at virke på. Når programmet åbnes siger sen bare at der ikke er tilsluttet noget udstyr. Nogle ideer?
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2013 - 13:13 #1
Avatar billede Morten Novice
04. januar 2013 - 13:27 #2
Intet held de sagde jeg skulle tjekke USB stikket var usb2.0 og det er det andre ideer
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
04. januar 2013 - 14:14 #3
Prøv og sæt dem i et andet USB stik på computeren.

Kig i enhedshåndtering at der står "Enhanced" ved din USB controllere det skulle vist nok betyde USB 2.0 og gå ind på USB hub og check at de arbejder med høj hastighed.

Ellers prøv og slet enhederne i enhedshåndtering og slet driverne.
Fjerne stikkene.
Genstart og installer de rigtige drivere og sæt herefter stikkene i.
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2013 - 14:24 #4
kontrolpanel-enhedshåndtering

hvordan ser usb ud derinde

http://www.gratisimage.dk/image-449B_50E6D7EA.jpg

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
05. januar 2013 - 15:20 #5
opgav du
Avatar billede Morten Novice
26. januar 2013 - 00:32 #6
ja sorry gider du sende det som svar så får du pointene:)
Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2013 - 08:00 #7
ok