Avatar billede logy Nybegynder
05. januar 2013 - 09:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ny pointgivning til CRKrogh

Opfølgning
Avatar billede Jensen DK Novice
05. januar 2013 - 10:24 #1
Du må lukke den ene det du laver er i med Ekspertens regler.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
05. januar 2013 - 11:19 #2
Takker endnu engang, og god weekend.
Avatar billede logy Nybegynder
05. januar 2013 - 15:01 #3
Til Silbidor.
Ja man skal jo gætte sig til, hvad  du egentlig mener med dit ordvalg - eller mangel på samme.
Hvis meningen er, at du synes det  er gianske forfærdeligt  at bruge nogle ekstra point, også udover det nidkært fastsatte maxantal, så  må jeg sige, at det kan du godt blande dig udenom
Når man har kludret i det, som jeg gjorde i første omgang finder jeg det helt naturligti at  være parat til  at råde lidt bod - også ved at gå lidt videre end reglerne i dette tilfælde foreskriver.
Men jeg skal da huske, at du selvfølgelig aldrig vil modtage et eneste point udover max, hvis jeg skulle være uheldig at kludre med en pointgivning en anden gang.
God weekend
Avatar billede Jensen DK Novice
05. januar 2013 - 16:51 #4
Der skulle have stået, Du må lukke den ene tråd, det du laver er imod Ekspertens regler.
Avatar billede repox Seniormester
23. januar 2014 - 14:43 #5
Så fik jeg et værktøj til at rydde op med - så nu er pointene leveret tilbage.