Avatar billede imLiquid Praktikant
06. januar 2013 - 16:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Pc Lydkort - Brug både Optikal og normal samtidig

Hej Eksperter..

Jeg mangler hjælp til et problem jeg har :)

Jeg har for nylig købt mig et 7.1 headset som er tilsluttet min Optiske port på mit omboard lydkort. Men for at få lyd ud til headsettet, skal jeg sætte udgangen som standard enhed i windows.

Og så forsvinder lyden fra min normale lyd udgang, som går til mine højtalere (som jeg gerne vil have lyd ud af samtidig)

http://gyazo.com/c19fe8412dfa0a0f35a758fe1bdb274b

Er der evt. en smart måde jeg kan få lyd ud af begge samtidig ?

Mvh. Rune
Avatar billede imLiquid Praktikant
06. januar 2013 - 16:20 #1
Desuden, har lydkortet også en "Stereo Mix" men der kommer intet ud af den :/?
Avatar billede poko1 Ekspert
06. januar 2013 - 17:36 #2
I nogle Realtek Controlere er der nogle muligheder!
http://gratisupload.dk/vis_billede/689769/
Avatar billede imLiquid Praktikant
06. januar 2013 - 17:57 #3
Men så er det 2 forskellige..

Jeg vil gerne have den samme lyd igennem 2 udgange
Avatar billede poko1 Ekspert
06. januar 2013 - 18:14 #4
Det behøver jo ikke at være 2 forskellige det er blot en mulighed
Avatar billede imLiquid Praktikant
21. april 2013 - 19:24 #5
Ingen svar