Avatar billede blasphemous Novice
07. januar 2013 - 07:45 Der er 3 kommentarer

Codec

Er fuldstændigt lost i den store Codec verden.

  Har downloadet en video men windows media player vil ikke afspille den. Har prøvet winamp og VLC ozze men de siger ozze nej. Videoen er downloadet fra Youtube og der virker den fint. egenskaber siger det er en Mp4 fil men alle afspilnings programmer siger at de ikke har det rigtige codec??
  Har prøvet at opdateret min Win7 Codec pakke men det virkede ikke??  Hvorfor kan jeg afspille videoen på youtube men ikke på min egen com ??
  Ved godt at jeg sikkert bare ikke fatter en ***** af hvordan codecs virker men forstår bare ikke hvorfor den ikke vil (((
  Kan man downloade en codec pakke et sted så alt virker uanset hvad???
  Kan jeg lave filen om så den virker?

  Hvad gør jeg ??

Håber i kan hjælpe
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
07. januar 2013 - 08:08 #1
Nok fordi du ikke har fået downloadet videoen ordentligt.
Prøv og downloade den igen og check at du får hentet det hele.
Også brug VLC.
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2013 - 08:45 #2
du kunne prøve med tweaking.com
det er ikke sikkert det virker og vrøvl med codecs kræver ofte en nyinstall af styresystem

MAN SKAL ALTID AFINSTALLLERE ET GAMMELT FØR MAN PRØVER MED ET NYT

http://www.tweaking.com/content/page/windows_repair_all_in_one.html

se videoen først

m.v.h
Avatar billede Bodillen Nybegynder
07. januar 2013 - 16:10 #3
Der findes et hav af pakker, fx http://download.cnet.com/Media-Player-Codec-Pack/3000-13632_4-10749065.html
Prøv dig lidt frem