Avatar billede annemortensen1 Nybegynder
07. januar 2013 - 14:45 Der er 4 kommentarer

kan ikke komme på nettet selvom der er forbindelse

Hej
Jeg har wifi og computeren siger at der er forbindelse hertil, der er ingen gul trekant som der ellers ville være. Men når explorer/crome åbnes kan den ikke komme på internettet. Jeg kan sagtens komme på fra min mac og fra vores stationær, så det er ikke noget med internettet at gøre, det er jeg sikker på.
håber nogle kan hjælpe!
mvh Anne
07. januar 2013 - 15:03 #1
Velkommen til E. ...

Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, WIN8, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---
Avatar billede annemortensen1 Nybegynder
07. januar 2013 - 15:06 #2
det er windows xp home edition står der.
Avatar billede annemortensen1 Nybegynder
07. januar 2013 - 15:11 #3
jeg har fået løst problemet nu. Efter en masse googlen, fandt jeg ud af at det var ipadressen som ikke fungerede.
Avatar billede Blandy Praktikant
07. januar 2013 - 15:49 #4
Godt du fik det løst. husk at lukke tråden. Da du selv har løst det, synes jeg du skal beholde dine point.