Avatar billede Djinn_DK Juniormester
08. januar 2013 - 13:10 Der er 1 kommentar og
1 løsning

C5 til Excel

Hej,

jeg er ikke en ørn til C5, så i må bære over med mig, hvis jeg står af når i blir for tekniske.

Jeg har data fra C5 (4.3) som jeg ønsker at eksportere over i et excel ark.

Jeg har fundet en excel printer i C5 men den gør ikke helt som jeg ønsker.

Jeg vil gerne at når jeg printer til excel at de eksporterede dataer kommer ind i et eksisterende excel ark i et ark som hedder import og ikke et nyt excel ark.

Kan dette lade sig gøre???
Avatar billede Djinn_DK Juniormester
10. januar 2013 - 12:40 #1
Fik løst problemet
Avatar billede Skipper235 Nybegynder
14. april 2016 - 10:31 #2
Hej Djinn,
Jeg har samme problem i C5, og har generelt så mange udfordringer med C5 at jeg overvejer et kursus her  http://erpsupporten.dk/produkt-kategori/c5-kursus/

.. men gider du ikke lige give løsningen på dit problem, så vi andre kan lære lidt af det, og så jeg kan udskyde den udgift til et C5  kursus lidt længere :)