Avatar billede KoebenhavnsVandski Nybegynder
08. januar 2013 - 13:55 Der er 2 kommentarer

God guide til SEO

Hej,

Er der nogle af jer eksperter, som kan komme med nogle gode råd til hvad man skulle gøre for at få vores side til at ligge højere på vores keywords?

www.kbhvandski.dk

På forhånd tak
Avatar billede Bdev Nybegynder
24. maj 2013 - 14:57 #1
Hej.

Ja, det er lidt bøvlet at gøre I et forum.

MEN:

- Find ud af hvilke ord i gerne vil findes på(søgeord)
- Sørg for at de ord står i title, description, h1 og brødtekst
- Sørg for at få nogle links fra andre hjemmesider der indeholder jeres søgeord

Der er MANGE ting man kan gøre, men det er quick wins.

I er velkommen til at kontakte mig for ydereligere hjælp.

Søren
Avatar billede Jesper Damtoft Praktikant
29. maj 2013 - 21:59 #2
Hej

Hvis du stadig søger, så har jeg tidligere skrevet et par SEO guides som kan hjælpe dig godt på vej.

On-page SEO optimering: http://www.citona.dk/blog/on-page-seo/
Linkbuilding guide: http://www.citona.dk/blog/linkbuilding-guide-2013/

Held og lykke med sitet. :-)

Jesper