Avatar billede KoebenhavnsVandski Nybegynder
10. januar 2013 - 02:08 Der er 6 kommentarer

Nogle SEO eksperter herinde?

Hej Eksperter,

Er der nogle der kan fortælle mig, hvad jeg kan gøre for at få optimeret vores side?

www.kbhvandski.dk

Tusind tak
Avatar billede tobrukDk Novice
10. januar 2013 - 07:54 #1
Prøve tag kontakt til : http://emil-blucher.dk/

ellers finde nogle god på http://www.amino.dk/
Avatar billede jokkejensen Novice
10. januar 2013 - 09:29 #2
Du behøver ikke en SEO ekspert for at finde åbenlyse fejl på din side. Læs simple guides i stedet.
Avatar billede madx Nybegynder
10. januar 2013 - 10:42 #3
Start med at følge Google's retningslinier, som de har beskrevet i denne guide på dansk....

http://static.googleusercontent.com/external_content/untrusted_dlcp/www.google.dk/da/dk/intl/da/webmasters/docs/search-engine-optimization-starter-guide-da.pdf

Der er findes også nyere engelske, men principperne for en god grundoptimering er de samme:

Skriv en god tekst
Tilføj søgeord rette steder
Brug title og meta
Linke sammen
Links udefra

Alle seriøse guides har dette med.

God arbejdslyst
Avatar billede Judith-one Nybegynder
10. januar 2013 - 11:30 #4
Der findes flere forskellige bøger om SEO i lite version som er gratis. Tag dem i brug og se om du kan få noget ud af det.
Avatar billede tobrukDk Novice
10. januar 2013 - 12:55 #5
#3 den som google har lavet er utrolige god og jeg synes de forklare det meget godt :D
Avatar billede gitastreet Nybegynder
15. april 2013 - 17:27 #6
Det første jeg ville gøre var at få denne her væk fra alle dine URL'er:
"?reloaded=true"

Dernæst ville jeg sørge for at få unikke title tags målrettet søgeord lidt mere for hver side. "København" figurerer næsten på hver side - bare stavet forkert.

Der må meget gerne komme mere tekst på siden. Især forsiden. Og links må godt være lidt mere målrettede

Ellers prøv at læse bogen SEO-Lex.dk, da der er en del at tage fat i.