Avatar billede KFJ1972 Juniormester
11. januar 2013 - 21:50 Der er 4 kommentarer

Googlemaps og daylight layer

Hejsa,

Jeg har prøvet at lægge et daylight layer ind på et google map, men uden held. Indtil videre har jeg kun haft held til at vise et google map uden layeren eller en blank side.

Det jeg ønsker at lave er er kort ligesom dette:
- www.daylightmap.com

Siden angiver selv en måde at lægge deres daylight layer ind på ens google kort her:
- http://www.daylightmap.com/get_your_own.php#daylight_layer

Men som sagt har jeg ikke haft held til det endnu.

Håber på lidt hjælp i den rigtige retning eller noget kode som virker som jeg kan rode videre med.

På forhånd mange tak.
Avatar billede olebole Juniormester
11. januar 2013 - 22:40 #1
<ole>

Hvad har du prøvet, som ikke virkede? Prøv at linke til et eksempel

/mvh
</bole>
Avatar billede KFJ1972 Juniormester
12. januar 2013 - 01:48 #2
Hejsa Ole,

Jeg er nået til dette:
- http://jsfiddle.net/R5rdw/3/

Men jeg kan åbenbart ikke finde ud af at få denne del til at virke (tror jeg):

    var daylight = new daylightMap.daylightLayer();
    daylight.addToMap(map);

Har prøvet at læse følgende link om og om igen og igen uden rigtig at komme videre. Så kan ikke helt finde ud af om jeg gør noget helt galt eller har set mig blind på en eller anden detalje:

- http://www.daylightmap.com/get_your_own.php#daylight_layer

Håber at det giver mening.
Avatar billede olebole Juniormester
12. januar 2013 - 03:50 #3
Det, de viser i deres kodeeksempel, bruger den gamle GMaps version 2, så det må skyldes sammenblanding af versioner
Avatar billede KFJ1972 Juniormester
12. januar 2013 - 04:25 #4
Hmm ok,

Må indrømme at jeg er lidt på bar mark omkring løsningen. Håber selvfølgelig stadigvæk på et bud.

Ser i øvrigt åbenbart ud til at API v2 udløber her den 19. marts 2013.