Avatar billede webweaver Praktikant
11. januar 2013 - 22:26 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Opsumering af regler ang. online dankortbetaling

Godaften,

Er der ikke en, der er flink lige at opsumere gebyrerne hos NETS for at blive godkendt til en indløsningsaftale?

Hvad koster det helt præcist, hvis man ønsker kortbetaling i en webshop?

Jeg finder NETS prisoversigt en anelse forvirrende. Det koster noget pr. transaktion, og det koster også noget i oprettelse af aftalen?

Så er der noget omkring advisering af dankort, som også koster et månedligt beløb? Hvad er det så?

Så har der førhen været regler omkring, at det har kostet 15.000 kr. i oprettelse (certificering) også. Men det er vidst, hvis man selv bygger et system frem for et færdigt og certificeret? Er det stadig reglen?

Udover NETS er der selvfølgelig månedlige gebyrer for webshop (hvis man benytter et færdigt system, der ikke er open source), betalingsgateway samt webhotel. Korrekt?

På forhånd tak.
Avatar billede webweaver Praktikant
15. januar 2013 - 19:14 #1
Ingen som har noget input til dette?
Avatar billede webweaver Praktikant
15. januar 2013 - 19:17 #2
Jeg flytter spørgsmålet til en anden kategori.