Avatar billede ptael Nybegynder
15. januar 2013 - 08:16 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

adresse modtager

Hej alle.

Nogen som ved hvordan man få modtager adresse flytte over i en ny outlook.

Ved ikke hvad dette hedder. Men her er problemet.

Når man skal sende en ny mail.
Skal man skrive en mail adresse. Denne adresse bliver gemt til næste gang man sende en til sammen modtager.

Altså. Jeg skriver xxx@xxx.dk og sender.

Næsten gang jeg så skal sende akn jeg nøjes med at skrive x så kommer den med alle x'er som start.

Hvordan flytter jeg dette over. For det kommer ikke med når man eksporter til en ny pst fil og importer den. Nogen som ved hvilken fil den gemmer disse oplysninger i.

Anders
Avatar billede poko1 Ekspert
15. januar 2013 - 09:24 #1
Du skal vælge at tilføre til adressebog!
http://gratisupload.dk/vis_billede/690157/
Når du modtager en mail kan du også vælge tilføj til adressebog!
http://gratisupload.dk/vis_billede/690155/
Og her ligger dine gamle mail hvis du stadig har gemt dem!
http://gratisupload.dk/vis_billede/690154/
Avatar billede dla Praktikant
15. januar 2013 - 09:31 #2
Du skal finde din gamle outlook.nk2-fil, ligger typisk her:

Win XP:
C:\Documents and Settings\[brugernavn]\Application Data\Microsoft\Outlook\Outlook.NK2

Win 7:
C:\Brugere\[brugernavn]\AppData\Roaming\Microsoft\Outlook\Outlook.nk2

Når du har kopieret den ind, skal Outlook genstartes, før det virker.
15. januar 2013 - 09:55 #3
Enig med #2 !!!
Avatar billede Blandy Praktikant
15. januar 2013 - 11:59 #4
aka auto-complete list. Men bliver ikke længere lagt i en -nk2 fil i outlook 2010, hvis det er den du bruger.

Der ligger den enten i din -ost - pst fil. Eller listen på denne sti: C:\Users\%username%\AppData\Local\Microsoft\Outlook\RoamCache
Avatar billede ptael Nybegynder
15. januar 2013 - 19:21 #5
Er det den fil som hedder postkassen navn.office data file?

For jeg har ingen fil med outlook.nk2
Avatar billede ptael Nybegynder
16. januar 2013 - 08:50 #6
Dla giv et svar og du får point. Det virker bare
Avatar billede dla Praktikant
16. januar 2013 - 09:14 #7
Super - tak.