Avatar billede mbs- Nybegynder
17. januar 2013 - 11:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Link med slidedown tekst effekt - kun en åben

Halløjsa.

Jeg er lige lidt i tvivl omkring placeringen af spørgsmål, da jeg faktisk også er i tvivl om det kan laves i JavaScript.

Men.

Har noget FAQ sitemap kørende på en side, hvor der er nogle design begrænsninger. Det er hele formålet med at jeg bruger det. Men jeg er kommet i nogle problemer, fordi jeg vil gerne ha muligheden for at sætte det op sådan, at man KUN kan ha´ 1 åben af gangen.

http://www.mbstech.dk/faq/faq.html kan man se 4 klikbare link. Når man kikker på en af dem, folder den noget tekst ud forneden. Jeg vil meget gerne ha´ sådan en funktion, så det som sagt kun er 1 link der er åben af gangen - den skal simpelthen lukke den eksisterende, hvis man prøver at klikke på en ny.

Håber folk forstår.

Mvh. Michael Bay Sørensen
Avatar billede olebole Juniormester
17. januar 2013 - 14:22 #1
<ole>

Det skal du rette i JS-filen, men da den består af over 100.000 tegn på én linje, er det nok ikke særlig realistisk.

Prøv at finde en anden løsning - og så kan du samtidig lede efter en, som også ser godt ud i IE og Opera  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede mbs- Nybegynder
19. januar 2013 - 12:59 #2
Tak for svaret Ole. Har slet ikke haft kigget på IE og Opera.

Det var noget jeg fandt tilfældigvis på nettet. Der findes en WordPress plugin som kan gøre det samme. Det kan være jeg lige skal prøve det.

- Ellers har du ikke nogle forslag til nogle sider jeg kan læse igennem? Er lidt i tvivl om hvad det bliver kaldt. Jeg har søgt efter FAQ Sitemap, og link slidedown. Synes ikke rigtig at jeg får fyldest gørende resultat. Slet ikke når jeg prøver at få det ind, med at der kun er "1 link der skal være åben"

Mvh. Michael
Avatar billede mbs- Nybegynder
21. januar 2013 - 14:56 #3
Ole.

Smid et svar.

Selvom det ikke var "løsningen" så fik jeg alligevel hele herligheden til at virke. Jeg fandt et plugin i WordPress der kunne klare ærterne, også kan jeg jo bare hive det ud hvis jeg skal bruge det til andet end til WordPress
Avatar billede mbs- Nybegynder
28. februar 2013 - 10:22 #4
Ole. Skriver du et svar?
Avatar billede olebole Juniormester
28. februar 2013 - 16:20 #5
Sorry, jeg havde ikke set, du havde skrevet. Ellers tak, jeg samler ikke point. Du lægger bare selv et svar og accepterer det, så tråden lukkes  =)
Avatar billede mbs- Nybegynder
01. marts 2013 - 10:48 #6
Okay :) Kan også se du har nogle point, så det har du vel ret i.

- God weekend! (og tak for de 200 point)
Avatar billede olebole Juniormester
01. marts 2013 - 17:29 #7
I lige måde - og selvtak  =)