Avatar billede Chillemil Nybegynder
17. januar 2013 - 15:26 Der er 5 kommentarer

Problemer - netbank

Hej Eksperten

Jeg kan ikke komme ind på min netbank, da der er et "sikkehedshul i Java". Man skal downloade version 7.1, jeg har en Mac OX S 10.5.8. Problemet er bare at jeg ikke kan downloade den Java-version, når jeg klikker på "download Free Java Version", bliver jeg bare ekspederet hen til "How do I  find my Mac OX S version", som sender mig over til en Apple-hjemmeside. Ingen steder kan jeg komme til at downloade. Hvad skal jeg gøre? Jeg har desperat brug for at komme ind på min netbank.

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh

Chillemil
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2013 - 15:54 #1
Avatar billede poko1 Ekspert
17. januar 2013 - 16:11 #2
På denne side
Mac OS X (10.7.3 version and above)
http://www.java.com/en/download/manual.jsp#mac
Avatar billede Kochens51 Praktikant
17. januar 2013 - 16:12 #3
Du må vente på at din netbank laver en ny app, med sikkerheds-opdate af java.
17. januar 2013 - 16:44 #4
Kontakt bankens netbanksupport. De kender løsningen på den slags problemer.
Avatar billede Svave Nybegynder
17. januar 2013 - 17:15 #5
Eller opret spørgsmålet igen men med flere point, så kan det være du får dit svar..