Avatar billede gustenmaster Nybegynder
21. januar 2013 - 15:27 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

"Sort skærm" men kan se mus - gendannelse virker

Hmm. Har været ud for noget meget mærkeligt her i weekenden, som jeg godt kunne bruge lidt hjælp til...
En kammerats datters PC laver sort skærm (hvor man dog kan se musen).
Jeg gik så i fejlsikker tilstand og gendannede til et genopretttelsespunkt, som lå et par dage tilbage. PC'en står og kører lidt, og starter så "normalt" op.
"Fedt nok - det var let" MEN når man så genstarter - sort skærm igen... Og har så prøvet et par gange at genskabe - uden problemer - men PC'en må ikke genstartes...
Nogen ideer om, hvad der kan være galt. Evt. programmer som kan checke hardwaren.
Det er en Sony Vaio - kører Windows 7 home.
Har ikke lige PC'en nu, da hun skulle lave en opgave...
/Morten
Avatar billede 220661 Ekspert
21. januar 2013 - 15:41 #1
Bud en geninstallering/opdatering af skærmdriver.
Avatar billede 220661 Ekspert
21. januar 2013 - 15:53 #2
Hmm Prøv lige at tjekke om der er nogle beskeder om fejl i logbogen.
Avatar billede 220661 Ekspert
21. januar 2013 - 15:55 #3
Ikke et fix, men gør den det også hvis i lukker den ned i dvale?
Avatar billede gustenmaster Nybegynder
22. januar 2013 - 18:55 #4
Prøver lige i weekenden igen... Derfor kan der være lidt stille.... ;)
Avatar billede 220661 Ekspert
22. januar 2013 - 20:47 #5
det er i orden. Høres ved.
Avatar billede gustenmaster Nybegynder
24. januar 2013 - 17:59 #6
Nå det blev en total geninstallation... og nu virker den
220661 smidt et svar så får du point for interessen... ;)
Avatar billede 220661 Ekspert
24. januar 2013 - 18:33 #7
jo tak for det