Avatar billede mason Nybegynder
21. januar 2013 - 22:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Silverlight til Android Tablet?

Jeg skal bruge Silverlight på min tablet, men da det er en Samsung Galaxy Tab, kører den jo Android, og der findes tilsyneladende ikke en udgave af Silverlight som er kombatibel med Android.

Kan det vikelig passe?
Jeg kan kun finde Silverlight downloads til Windows og Mac OS.
Avatar billede chalde Seniormester
21. januar 2013 - 22:13 #1
Silverlight er ikke lavet til Android.
Der er lavet værktøjer til udvikling til multiple platfome (Mono), men ikke til afvikling.
Avatar billede jokkejensen Novice
22. januar 2013 - 01:00 #2
ja du skal kunne afvikle windows 8 på lortet før du kan afvilke silverligt :/...
Avatar billede mason Nybegynder
25. januar 2013 - 11:44 #3
Øv, det er da utroligt......!
Vil det sige jeg ikke kan se tv på min tablet, da Waoo TV bruger Silverlight til at afvikle deres udsendelser med?
Avatar billede chalde Seniormester
25. januar 2013 - 12:59 #4
#3 Ja. Medmindre de laver en app til det eller skifter til noget mere generisk end silverligt.
Avatar billede mason Nybegynder
26. januar 2013 - 22:31 #5
Ok, I skal alle tre have tusind tak for hjælpen.
Vil I hver især lægge et svar, så fordeler jeg pointene mellem jer.
Avatar billede chalde Seniormester
26. januar 2013 - 22:35 #6
Ingen point til mig :)
Avatar billede mason Nybegynder
05. februar 2013 - 11:36 #7
Tusind tak til jer alle - Jeg lukker tråden nu.