Avatar billede experten Nybegynder
22. januar 2013 - 09:41 Der er 6 kommentarer

Android - Programmet kan ikke installeres på standardplaceringen

Hej,

Jeg prøver at installere en app på min android 4.0.3 men får ofte følgende fejl:

"Programmet kan ikke installeres på standardplaceringen"

Det resulterer at programmet ikke bliver installeret.

Er der nogen der har en idé om hvad dette skyldes? Kan jeg have slettet en mappe et sted på telefonen?

På forhånd tak.
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
22. januar 2013 - 11:47 #1
Hvorfra har du dette program?
Køre telefonen med standard rom?
Avatar billede experten Nybegynder
22. januar 2013 - 12:02 #2
Programmet er fra Google Play (Det er de alle. det er ca. halvdelen af de apps jeg prøver at installere der laver fejlen)

Det er standard ROM der ligger på telefonen.
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
22. januar 2013 - 20:13 #3
Hm, lyder meget spøjst, må indrømme at det ikke er en fejl jeg har hørt om før.
Der må være rigelig med plads, da tlf. el. ville brokke sig over pladsmangel.

Har du prøvet at nulstille tlf. går ikke ud fra at du har haft fejlen hele tiden?
Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2013 - 03:00 #4
jeg har en 3 år gammel xperia pro, den første der kom, og jeg kan ikke opdatere de apps jeg har, fordi den kan ikke finde ud af det når google hedder play.

den er brændt med market i sig, og vil ikke spille med mere, og jeg kan ikke opdatere android i den, for der er ikke lavet en nyere version til den telefon.

tænker det ku være noget lignende i dit tilfælde..
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
24. januar 2013 - 13:39 #5
Lyder som om i begge burde prøve at nulstille telefonen.
Under indstillinger, gå til SD & tlf. hukommelse/ gendan telefon.
Og så opdater telefonen indtil den ikke kan opdateres mere.

Manuel opdatering: indstillinger/Om telefonen

Prøv det. Det har nemlig ingen betydning om din tlf. er 1 mdr. eller 3 år gammel.
Avatar billede michalamoeller Nybegynder
09. november 2013 - 16:03 #6
Jeg har samme problem når jeg prøver at opdatere Instagram på min Samsung Galaxy..

Hvis man nulstiller telefonen, sletter man vel alle data? :-(